Zgodnie z badaniem „E-commerce w Polsce”, przygotowanym przez Gemius, w 2021 roku 77 procent internautów kupowało w sieci. To wzrost o 4 punkty procentowe w stosunku do roku 2020. A w stosunku do 2019 roku (czasu sprzed pandemii) to wzrost aż o 15 procent. To znak dla przedsiębiorców, że jeśli chcą podnosić sprzedaż i iść z duchem czasu muszą zainwestować w dobry e-sklep.

Firma tworząca sklepy internetowe wie co robi

Wyniki badań nie pozostawiają wątpliwości. Chcesz by Twój sklep się rozwijał? Musisz znaleźć swoje miejsce w świecie online. Warto zatem rozejrzeć się za firmą tworzącą sklepy internetowe. Porywanie się na to zadanie samemu może nie przynieść, jeśli w ogóle, oczekiwanych rezultatów.

Firma tworząca sklepy internetowe to to czego potrzebujesz. Po pierwsze wie, jak technicznie je wykonać. Zna zatem narzędzia, które umożliwiają zbudowanie tej gigantycznej wirtualnej maszyny i potrafi je obsłużyć. W grę wchodzi nie tylko zaprojektowanie miłego dla oka layout strony,zamieszczenie przyjemnych grafik i wyboru kolorów. Ale przede wszystkim chodzi o to by po pierwsze klient w ogóle trafił do Twojego sklepu (a nie oszukujmy się w internecie jest ich już naprawdę sporo), po drugie by po wejściu do e-sklepu znalazł to czego szuka i bez kłopotu mógł to kupić.

Agencja reklamowa stworzy sklep internatowy. Ale zrobi też o wiele więcej…

Pomocna w tym może okazać się agencja reklamowa, która przygotuje e-sklep od strony technicznej, ale zadba także o to by na samej technicznej otoczce się nie skończyło. Specjaliści z agencji reklamowej przeprowadzą konieczną analizę grupy docelowej i specyfiki branży. Na tej podstawie będą wybrane odpowiednie mechanizmy i moduły pozwalające na zbudowanie e-sklepu, który sprosta wymaganiom klientów, ale także samego przedsiębiorcy. Witryna sklepu ma być nie tylko wizualnie przyjazna dla klienta i prosta w obsłudze. Ważne są też wewnętrzne komponenty, które ułatwią działanie firmy, jak choćby rejestr stanów magazynowych, wystawianie faktur online, śledzenie przesyłek, możliwość ustawiania rabatów czy połączenie z innymi platformami sprzedażowymi (jak np. Allegro).
Mało tego, agencja reklamowa może nawet przygotować zdjęcia produktowe i opisy do sklepu. Pomoże także w promocji sklepu w internecie korzystając z wielu dostępnych kanałów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Dodatkowo wykona audyt SEO i wesprze w pozycjonowaniu sklepu w Google.

Ta ogromna ilość zadań przeprowadzona przez doświadczonych ludzi przyniesie naprawdę dobre rezultaty. A zainwestowane pieniądze zwrócą się z nawiązką.