• Marketing internetowy
  • Social media
  • Email marketing
  • Eventy

5 mitów na temat marketingu w mediach społecznościowych, w które musisz przestać wierzyć

Jednym z największych wrogów przedsiębiorców są błędne informacje. W Internecie istnieje wiele błędnych przekonań, zwłaszcza jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych. Niestety, wiele z tych wskazówek wydaje się mieć sens. Bez odpowiednich badań lub wiedzy możesz nieświadomie zagrozić przyszłości swojej firmy. Oto 5 popularnych mitów dotyczących marketingu w mediach społecznościowych, na które musisz uważać.

1.Negatywne opinie można bezpiecznie zignorować

Marketing w mediach społecznościowych to nie tylko promowanie pozytywnej strony Twojej marki. Obejmuje również zarządzanie wszelkimi negatywnymi opiniami skierowanymi do Twojej firmy. Jeśli je zignorujesz, będą się jątrzyć w Internecie, przekonując konsumentów do ignorowania Twojej marki w momencie, gdy możesz potrzebujesz każdego klienta, aby pomógł Twojej firmie się rozwijać. Kiedy znajdziesz negatywną opinię, odpowiedz na nią. Zrób to jednak strategicznie. Szybko odpowiadaj na wszystkie komentarze. W ten sposób możesz stłumić negatywną opinię i pokazać osobie krytykującej Twoją firmę, że cenisz sobie jej zdanie i chcesz rozwiązać jej problem. To znacząco wpłynie na pozytywne postrzeganie Twojej marki przez konsumentów.

2. E-mail nie jest już się nie liczy

Marketing w mediach społecznościowych nie powinien być traktowany jako zamiennik innych metod, ale raczej narzędzie do zwiększania dotarcia do klienta. E-mail marketing nadal odgrywa ważną rolę w Twoich kampaniach marketingowych, więc miej pod ręką listy odbiorców i wplataj go w kampanie e-marketingowe. Nadal są warte twojego czasu.

3.Marketing w mediach społecznościowych i content marketing to dwie różne kwestie

To kolejne błędne założenie. Marketing w mediach społecznościowych zapewnia platformę, na której możesz łatwiej rozpowszechniać swoje treści. Jedno nie działa dobrze bez drugiego.

4.Media społecznościowe służą głównie do pozyskiwania nowych klientów

Oczywiście, media społecznościowe mogą zapewnić Ci nowych klientów, ale nigdy nie powinno to być ich głównym celem. Badania wykazały, że obserwujący konta wielu korporacji było fanami danej marki, zanim zaczęła ona udzielać się w social mediach. Tworząc treści reklamowe na swoje profile w mediach społecznościowych skupiaj się nie tylko na pozyskanie nowych klientów, lecz także na budowaniu relacji z tymi osobami, które są fanami Twojej firmy już od jakiegoś czasu.

Czy e-mail marketing to już przeżytek?

5. Musisz uważać na to, co publikujesz w social mediach, by konkurencja nie wykradła Twoich sekretów

Niektóre osoby mogą radzić Ci, byś nie zdradzał zbyt wiele na temat działania swojej filmy w mediach społecznościowych, ponieważ konkurencja może wykorzystać to przeciwko Tobie. To kolejne błędne przekonanie. Owszem, ważne jest by chronić wrażliwe dane. Nie bój się jednak dać się poznać swoich obserwującym. Twoi followersi pokochają Cię za otwartość i pokazywanie treści zza kulis Twojego biznesu.

Pamiętaj, że marketing w mediach społecznościowych jest skuteczny, lecz tylko wtedy, gdy robisz to z głową. Przestań wierzyć w ograniczające Cię mity i zacznij kreować trendy oraz tworzyć zaangażowaną społeczność fanów Twojej marki.

admin
25
Marketing internetowy, Social media
Prev PostCzy e-mail marketing to już przeżytek?Sty 31, 2021
Next PostKonwencje, Eventy i targi o Marketingu Internetowym – Dlaczego warto na nich bywać i gdzie je znajdować?Sty 31, 2021

Related items

Marketing internetowy, Social media

Inbound Marketing, czyli zwiększenie widoczności marki w sieci i danie odnajdywania się klientom w pigułce!

Inbound marketing to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingu cyfrowego i jedna z

admin
31 stycznia 2021
22
Eventy, Marketing internetowy, Social media

Konwencje, Eventy i targi o Marketingu Internetowym – Dlaczego warto na nich bywać i gdzie je znajdować?

Marketing internetowy to obecnie jedna najszybciej rozwianych się branż. Interesują się ni

admin
31 stycznia 2021
24
Email marketing, Marketing internetowy

Czy e-mail marketing to już przeżytek?

Marketing internetowy rozwinął się niesamowicie w ciągu kilkunastu lat swojej historii i m

admin
31 stycznia 2021
26
Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem, w szczególności marketingiem internetowym. Dzięki dużemu doświadczeniu w branży Facebook Ads i Google Ads nie mają przed nami tajemnic.
Kategorie
  • Marketing internetowy
  • Social media
  • Email marketing
  • Eventy
800 - 600 - 0020
New York, USA
Rewolucja Marki © 2019. Marketing & Reklama Online