Czy spotkałeś się kiedykolwiek z tym narzędziem? Z pewnością tak – a jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć swoją przygodę z digital marketingiem, to na pewno prędzej czy później się z nim zetkniesz. Google Marketing Platform (GMP) to wspólna nazwa dla narzędzi, które dawniej funkcjonowały w ramach DoubleClick i Google Analytics 360. Zmiana nastąpiła w lipcu 2018 roku.

Czym jest Google Marketing Platform?

W branży marketingu internetowego używa się wielu przydatnych narzędzi, najczęściej wykorzystywanymi są jednak te, które wchodzą w skład Google Marketing Platform, czyli:

  • Analytics,
  • Data Studio,
  • Optimize,
  • Tag Manager,
  • Display & Video 360,
  • Search Ads 360,
  • Studio,
  • Campaign Manager.

Dzięki połączeniu wszystkich narzędzi w jedną platformę, marketingowiec może wygodnie korzystać z wielu funkcji oraz możliwości, jakie oferują.

Co, jeśli nie potrafię skorzystać z Google Marketing Platform?

Marketing w erze digital opiera się o narzędzia, które zdecydowanie ułatwiają wiele codziennych zadań. Mogą przy tym być nieco trudne w obsłudze – szczególnie na początku, w sytuacji, gdy nie mieliśmy przedtem z nimi do czynienia. Co zatem możesz zrobić, jeżeli nie radzisz sobie z obsługą Google Marketing Platform?

Zwróć się po pomoc do kogoś, kto potrafi takie internetowe narzędzia obsługiwać. Możesz oczywiście zapisać się w tym celu na kurs i tym samym zdobyć nowe, niezwykle przydatne kwalifikacje zawodowe. Jeśli jednak uznasz, że nauka obsługi takich narzędzi zabierze Ci zbyt wiele czasu… ponownie, zwróć się do najlepszych! Jednak nie w celu odbycia szkolenia, lecz – po prostu – zlecenia tych działań firmie zewnętrznej.

Świetnym pomysłem będzie wówczas zatrudnienie agencji marketingowej, która wszystkie te narzędzia zna doskonale. Google Marketing camp7.pl to sposób na osiągnięcie zamierzonych celów bez konieczności samodzielnego podejmowania się prac związanych z obsługą skomplikowanych narzędzi. Zaufaj najlepszym i obserwuj swoją rosnącą sprzedaż, konwersję oraz napływające każdego dnia leady!